Värbamiskampaania koos liitlastega

Värbamiskampaania koos liitlastega

Täna, 3. novembril, algab Scoutspataljoni värbamiskampaania pealkirjaga „Teras II“. Kaitseressursside Ameti kampaania kutsub Scoutspataljoni ridadesse teenistusse kõiki mehi ja naisi, kelle eesmärk on väljakutseterohke ja huvitav tegevväelase karjäär.

Kampaania keskmes on Eesti võitlejad koos liitlaste, nende varustuse ja relvastusega. Eelmisest aastast visuaalselt tuttavale bännerile – köiega laskuv sõdur – lisandub kopter Black Hawk ja liitlaste lahingumasin Bradley.

Scoutspataljoni ülem major Andrus Merilo lisas, et mitte kunagi varem ajaloos ei ole Eesti kaitseväelased tundnud NATO liitlaste nii suurt tuge ja kohalolu kui praegu. Hetkel mõistame mida tähendab maailma tugevaim sõjaline organisatsioon ja tulejõud, millel pole võrdset. See väljendub ka Scoutspataljoni võitlejate pea igapäevases koostöös eri riikide elukutseliste sõjaväelastega.

Aktiivne kampaania „Teras II“ kestab kolm nädalat. Peamised sõnumikandjad on interneti keskkonnas ja trükimeedias.

Kiirreageerimisvõimega Scoutspataljon loodi NATO operatsioonides osalemiseks ja Eesti-siseste äkkrünnakute tõrjumiseks. Väeosa kasutab Kaitseväe parimat varustust ja tehnikat. Scoutspataljoni kõikide allüksuste prioriteet on arendada erialaseid ja lahingulisi oskusi. Suurt tähelepanu pööratakse füüsilisele ettevalmistusele ja keeleõppele. Seni on suur hulk välismissioone komplekteeritud just Scoutspataljoni baasil.

Viimati uuendatud: 04/04/2017